موضوع: "عفاف و حجاب"

حجاب مهم است یا معیشت مردم

اصل شبهه
حجاب مهم است یا معیشت مردم؟!

جواب شبهه
پدری را که صاحب دختر و پسری است در نظر بگیرید که مورد حمله حرامیان داعشی قرار گرفته تا دختر او را از چنگش درآورند. این پدر تمام تلاشش را متمرکز بر دفاع از دخترش کرده است. آیا تلاش پدر در حفظ و نگهداری دختر به معنای مهمتر بودن دختر از پسر است؟! اصلاً آیا طرح این سؤال که «دختر مهم است یا پسر؟» در این شرایط منطقی است؟! قطعاً چنین نیست. برای این پدر هم دختر مهم است و هم پسر؛ اما اکنون، این دختر است که مورد حمله حرامیان قرار گرفته و می خواهند به هر شکلی او را به چنگ آورند؛ لذا تمام توجه پدر بر روی دختر است.

رابطۀ حجاب و معیشت هم، اینگونه است؛ امروز حجاب مورد حمله دشمنان قرار گرفته و به هر شکلی می خواهند آن را از ما بگیرند. طبیعی است که باید در کنار توجه به معیشت مردم، موضوع دفاع از حجاب در اولویت برنامه های رسانه‌ای قرار گیرد.

اگر حجاب مهم نبود چرا دشمن اینقدر بر روی حجاب کار رسانه‌ای می کند. از حجم وسیع و بسیار گسترده کار رسانه‌ای دشمن می توان پی برد که قطعاً حجاب مهم است.

چنانچه دشمن در حذف حجاب به مقصودش برسد راه برای اجرای سایر برنامه هایش هموار خواهد شد. برنامه هایی مانند روابط آزاد دختر و پسر، حضور عریان خانمها در خیابان ها و مجامع عمومی، آزادی ازدواج با محارم، روابط آزاد زنان شوهردار با مردان بیگانه، همجنسگرایی و … پس حجاب مهم است.

امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که نه حمله نظامی می تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای در آورد و نه تحریم اقتصادی و فشار حداکثری. برنامه‌ریزان اتاق فکر دشمن تنها راه مقابله با این نظام را حذف تدریجی حجاب و پوشش از بانوان و گسترش بی عفتی و بی بندوباری در جامعه ایران اعلام کرده اند. پس حجاب مهم است.

 

خاطره امر به معروف

 

می خوای من کلا بمیرم شما راحت شی؟